torsdag den 22. december 2011

Vend seler og hjørner

Jeg har fået tips af Lillian, og selv fundet ud af noget hen ad vejen. Ofte bruger jeg en nål eller pincet at trække hjørnerne ud med, når jeg ikke kan nå indvendig.
Nedenstående foto's er oprettet fra http://skerping.dk/  (må ikke ligge links inde på Guldager). Gå ind under Sytilbehør og dernæst Syting1 el. 2 el. 3. Har handlet med dem over nettet uden problemer.

Foto 1 = Fastturn som er super til at vende seler etc.
Foto 2 = Purplethang som måler 15 cm i længden og er god til at vende hjørner med.
Foto 3 = Stoppe ud pind som er i plastic.







2 kommentarer:

  1. Læste lige du havde fået din pencion igennem. Stort tillykke med det, det var da vist også på tide. Så må du bare se at blive så frisk at du også kan nyde at kampen er forbi. knus kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten. Ja, det har været en umådelig hård kamp som var heldig at være i hus få dage før jeg blev indlagt i søndags. Hjemme igen i går fredag, men skal til en del undersøgelser for at finde ud af hvorfor jeg fik "elefant fødder". Lige i øjeblikket er jeg mega træt efter intensiv penicilllinkur og var så uheldig at jeg løb ind i lidt omgangssyge som heldigvis hurtigt gik over, men det tager tid at komme oven på igen.

      Slet